بنر اصلی مقاله خرید دستمال

نکات 100% مهم و آموزنده درباره خرید دستمال

خرید دستمال حوله ای نانو برای استفاده در بیمارستان ها، رستوران ها، تالارها و مکان های عمومی تواند یک خرید هوشمندانه باشد. خرید دستمال حوله ای نانو در بیمارستان‌ها، رستوران‌ها و تالارها امکان جایگزینی دستمال‌های سنتی را به گزینه ای اقتصادی و بهره‌ور فراهم می کند.

ادامه مطلب

بنر مقاله میکروفایبر چیست

مقاله 100% تخصصی درمورد میکروفایبر

میکروفایبر یک نوع بافت است که از الیاف بسیار ریز و نازک تشکیل شده است. این الیاف به طور معمول از پلی استر و نایلون ساخته می‌ شوند و به دلیل قدرت آنها در جذب و نگهداری گرد و غبار و آلودگی ‌ها، به عنوان یک جایگزین مناسب برای پنبه و مواد دیگر در صنایع تمیزکاری به کار می‌ روند

ادامه مطلب

بنر اصلی مقاله ابرمجیک

0 تا 100 معرفی دستمال نانو و تکنولوژی نانو در صنعت دستمال و ابر

الیاف استفاده شده در ابر نانو، این امکان را برای شما به وجود می آورد تا انواع سطوح مختلف را به راحتی تمیز کاری کنید. این الیاف ساختار منسجم، به هم چسبیده، منظم و ریزی هستند که می توانند ذرات مختلف کثیفی و آلودگی را به خوبی جذب کنند، به همین خاطر سطوح مختلف را به خوبی تمیز می کنند.

ادامه مطلب

راه حل تمیزی با دستمال نانو

دستمال نانو راه حل 100 درصدی تمیزی

دستمال نانو بدون استفاده از مواد شوینده به بهترین شکل سطوح را تمیز می‌کند.دستمال‌های میکرو فایبر با وجود رشته‌های نازک دارای الکتریسیته مثبت خود آلودگی‌ها را که دارای الکتریسیته منفی هستند،جذب می‌کنند. وایت‌اندوایت در زمینه نظافت و لوازم بهداشتی در سطح جهان شهرت داشته و تولیدات بسیار با کیفیت در این زمینه دارد. پرز و ردی از خود باقی نمی‌گذارد.مواد شوینده شیمیایی نیازی ندارد.دارای لوگو و هولوگرام این برند است.

ادامه مطلب